Ir vėl apie statytinę pseudo-ekonominę žurnalistiką

Maniau išsišnekėsiu apie Nausėdas ir Mauricus, išsiliesiu, išsispjaudysiu ir praeis. Bet va ir vėl atsiverčiu Delfi, o ten –  dar viena korporacinių komunikacijų ekspertų išdava – kažkokios  tai Giedrės Gečiauskienės paistalas apie tą patį per tą patį. Kodėl Lietuvoje stambiausių įmonių direktoriai taip veržiasi į žurnalistiką? Iš kur tos diletantiškos ambicijos, jūs man pasakykit?  Jau ryškiai ekspertė taikosi prisiplakti į Mauricų gretas ir net gudriai į tą patį straipsnį su populiariuoju etatiniu naujienų korespondentu Mačiuliu sulįst sugebėjo.

Atlikau nedidelę googlinę analizę ir paaiškėjo, kad jau keletą kartų ši moteris bandė įsilieti į Lietuvos bankerių-etatinių-žurnalistų klaną, bet vis nesėkmingai. Tačiau mano beveik niekada neklystanti nuojauta sako, kad Lietuvos žiniasklaidos padangėje kyla dar viena pseudo-žurnalistė-bankerė. Dar metai ar du – žiūrėk ir prastums Danske piarščikai šitą ekspertę į dažniausiai cituojamų įmonių atstovų reitingo viršų.

O kuo mane taip sunervino minėtasis Delfi straipsnis? Ogi tuo, kad ponia Gečiauskienė net nebando apsimesti, kad čia ne ryšių su visuomene tikslais sufabrikuotas delfiškas pusfabrikatis. Įžūlumas neišpasakytas. Kad nors šiek tiek susinepatogintų – prisistato finansų rinkų direktore Dankėj, žodžiu ne šiaip ekspertė, bet super-ekspertė, ir vat papublikuoja straipsnį apie absoliutų nieką: parašo tai, apie ką jau šimtą kartų atraportavo tie, kuriems raportavimas yra būdas duonai pelnytis. Jei jau gavo Delfio eterio (pasakiau taip, tarsi Delfio eteris būtų dalijamas už dyką), tai kodėl neišnaudotų to kaip nors prasmingai, tarkim pasidalinti insaideriška informacija, iš tikrųjų kažką paanalizuoti, o ne pateikti du retorinius klausimus. Kad nors originalūs būtų, bet ne – tie patys, dėl kurių mes visi galvą laužom jau daugiau nei 3 metus.

Arba Danske bankui taip prastai sekasi, kad direktoriams normalių atlyginimų nebesugeba išmokėti (tokiu atveju ten pinigų laikyti nepatarčiau) ir jiems reikia laisvu laiku prisidurinėti užsiimant mėgėjiška (dargi ne itin vykusia) žurnalistika, arba čia gryniausias piaras. Norėčiau pasakyti piaras visame gražume, bet iš tikro tai čia tragiškas piaras. Pasiskaitykit daugiau Nausėdos. That’s how pros do it.

Share
Popo.lt tinklaraščiai. Hosting powered by   serverių hostingas - Hostex
Eiti prie įrankių juostos